Το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την Ηλεία

Μανιάτη Θεοδώρα (Δώρα)


 

  Γεννήθηκα στον Πύργο Ηλείας οι γονείς μου ήταν ο Αριστείδης ( Γαλάνης) για τους φίλους του αυτοκινητιστής και η μητέρα μου η Αγγελική (Κική) Πολυχρονοπούλου ήταν Γραμματέας στο Ειρηνοδικείο Αρήνης.Μεγάλωσα στη Ζαχάρω και εκεί τελείωασα το Γυμνάσιο ενώ το Λύκειο το ολοκλήρωσα στην Κυπαρισσία.

  Το 1989 εργάσθηκα στον ΗΣΑΠ στην έκδοση εισητηρίων και το 2001 με μετάταξη στο Υπουργείο Ανάπτυξης στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου (αρχικά στη Δνση Διοικητικού και κατόπιν στη Δνση Κρατικών Προμηθειών)

  Έχω πτυχίο του ΕΑΠ της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών με κατεύθυνση στον Ελληνικό Πολιτισμό και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών <<Τοπική και Περιφερειακή Ανάπτυξη και Αυτοδιοίκηση>>με κατεύθυνση Ανάπτυξη και Προγραμματισμός.

  Από τον Οκτώβρη του 2007 έως και τον Ιούλιο του 2009 υπήρξα συνεργάτης στη δημοτική παράταξη << Η Αθήνα αλλά-Ζει >>με επικεφαλής τον Κώστα Σκανδαλίδη .

  Υπήρξα μέλος στο ΔΣ του Οργανισμού Νεολαίας και Άθλησης επί Δημαρχίας Γιώργου Καμίνη. 

  Από το Νοέμβριο του 2013 είμαι αποσπασμένη στο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο Τμήμα Αυτοδιοίκησης του κόμματος.

  Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος

  Είμαι παντρεμένη με τον Νίκο Στάβερη και έχω 2 γιούς τον Ευθύμη και τον Άρη.