Το Ψηφοδέλτιο της Ηλείας με τον ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ

Αναστασοπούλου Ζωή


 Γεννήθηκα στα Λεχαινά το 1976. Οι γονείς μου Νίκος και Ελευθερία, αγρότες και κτηνοτρόφοι, άνθρωποι βαθιά δημοκρατικοί.

 Το σχολείο μου στα Λεχαινά. Σπούδασα στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στην Νομική Σχολή Κομοτηνής όπου έλαβαν επίσης χώρα οι μεταπτυχιακές μου  σπουδές στο Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο της Ενέργειας. 

 Από το 2003 μέχρι και σήμερα διατηρώ δικηγορικό γραφείο στην γενέτειρά μου. 

 Τον Μάρτιο 2020 ορκίστηκα περιφερειακή σύμβουλος στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας, ΠΕ Ηλείας. Ως περιφερειακή σύμβουλος ορίστηκα αναπληρώτρια Πρόεδρος στο Δ.Σ του Κέντρου Πρόληψης κατά των εξαρτήσεων «Παρεμβάσεις». 

 Σήμερα, υποψήφια βουλευτής με το ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ γνωρίζοντας τις ανάγκες του τόπου μου, οραματίζομαι την Ηλεία πρωταγωνίστρια στις εξελίξεις σε όλους τους τομείς, αναπτυξιακούς, βιοτικούς, πολιτιστικούς που εξασφαλίζουν την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της.